.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با متخلفين تنظيم بازارعيد، بشدت برخورد میشود

استاندار گیلان گفت: بايد در اين ايام، كنترل و نظارت بر بازار بيشتر از گذشته شده و مردم مطمئن باشند كه دستگاه‌هاي نظارتي بر امور خود واقفند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،
روح الله قهرماني چابك" ، در جلسه تنظيم بازار استان كه در آستانه فرا رسيدن ايام نوروز برگزارشد، افزود: به منظور جلوگيري از متضرر شدن مردم و حمايت از آنها، برخورد با متخلفين بايد بدون هرگونه چشم پوشي و با شدت انجام شود.

وي افزود: خدمات رساني و تنظيم بازار در استان بايد به گونه‌اي انجام شود كه گردشگران، مسافران نوروزي و مردم استان كمبودي براي تامين كالاها و مايحتاج ضروري خود، نداشته باشند.

"قهرماني" اظهار داشت: همه مديران ذيربط بايد براي تنظيم بازار ايام نوروز، نظارت بر روند اجراي كارها تلاش كنند تا مردم مشكلي در استفاده از امكانات رفاهي و خدماتي و تامين مايحتاج ضروري خود نداشته باشند.

وي گفت: بازرساني از استانداري گيلان و فرمانداري‌ها هم بر روند اجراي اين برنامه‌ها نظارت خواهند داشت.

وي در بخش ديگري از سخنان خود، تمامي دستگاه‌هاي اجرايي استان را براي خدمات رساني به مردم در آستانه فرارسيدن ايام نوروز و در تعطيلات نوروزي به آماده باش فراخواند.

استاندار گيلان با ممنوع كردن مديران و معاونين كليدي دستگاههاي اجرايي استان براي استفاده از مرخصي تعطيلات نوروز، گفت: بايد تمامي مديران در اين ايام براي ارايه خدمات به مردم آماده بوده و مرتب امور را بررسي كنند.

"قهرماني" افزود: مديران استان بايد از هم اكنون با شناسايي نيازمندي هاي مردم و مسافران در ايام نوروز، براي فراهم كردن آن و رفع مشكلات احتمالي برنامه‌ريزي كنند.

وي تامين سوخت، تسهيل در آمد و شد مسافران و فراهم كردن ناوگان حمل و نقل مناسب و كافي، تقويت ناوگان تاكسيراني، تامين آرد و نان، ارايه خدمات بهداشتي و رفاهي، نحوه تعامل كسبه با مشتريان و گردشگران، از مواردي ذكر كرد بايد به آن توجه ويژه‌اي داشت.

وي با تاكيد بر زبياسازي فضاي شهري براي استقبال از مسافران نوروزي، گفت: شهرداري و شوراي شهر بايد وضعيت كند و كاري‌هاي سطح شهر را تا قبل از عيد مشخص كند.

"قهرماني" ادامه داد: نيروي انتظامي هم بايد نسبت به برنامه ريزي براي تردد خودروهاي سنگين و خودروهاي حامل مواد غذايي اقدام كند.

وي اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان را ملزم كرد تا ضمن تامين ناوگان حمل و نقل مسافر به تعداد كافي، از جابجايي مسافران در ميادين شهر و خارج از پايانه ها، جلوگيري كند.

استاندار گيلان خاطر نشان كرد: اين اداره كل، بايد براي تامين خودروي مورد نياز برگشت مسافران و تهيه بليط آنان هم برنامه ريزي كند.

وي از صدا وسيماي گيلان نيز خواست تا نسبت به ارايه برنامه‌هاي متنوع راديويي، براي ارايه اطلاعات مورد نياز مسافران اقدام كند.

به گزارش ايرنا، جانشين فرماندهي نيروي انتظامي گيلان هم، در اين جلسه گفت: به منظور تسهيل در آمد و شد مسافران و شهروندان در ايام نوروز، محدوديت‌هاي ترافيكي در سطح استان اجرا مي‌شود.

سرهنگ "محسن صمديان" افزود: با توجه به اجراي اين طرح، ضروري است تا از هم اكنون نسبت به برنامه ريزي براي تردد خودروهاي سنگين مورد نياز برخي از دستگاه‌هاي اجرايي اقدام شود.

وي گفت: همچنين با توجه به ضرورت تسريع در رسيدگي به شكايات مردمي در زمينه تخلفات واحدهاي مختلف، اين كار خارج از نوبت انجام شود.

وي از صنوف استان خواست تا با توجه به حجم بالاي تردد در روز، تخليه كالا در انبارهاي خود را در ساعات پاياني شب انجام دهند.

رييس سازمان جهاد كشاورزي گيلان نيز در اين نشست با اشاره به مشكل خشكسالي در استان، گفت: باتوجه به ضرورت اجراي طرح‌هاي آبرساني در ايام اسفند و فروردين و انتقال دستگاه‌هاي حفار از ديگر استانها به گيلان به وسيله تريلي، بايد نسبت به فراهم كردن امكان تردد اين خودروها از مبادي ورودي استان اقدام شود.

"اردشير روحي" افزود: همچنين اجراي برخي از طرح‌هاي ديگر مثل حفر چاه ، نياز به تردد خودروهاي سنگين از معابر شهري گيلان دارد كه اميدواريم تردد اين خودروها هم تسهيل شود.

رييس سازمان بازرگاني گيلان نيز در اين نشست برخي از اقدامات اين سازمان براي ايام نوروز بيان كرد.

"سياوش اميني" گفت: به منظور تامين بخشي از ميوه مورد نياز مردم در ايام نوروز، ‪ ۵۰۰‬تن سيب و ‪ ۸۰۰‬تن مركبات در استان ذخيره شده است كه به تدريج از طريق ‪ ۵۶‬جايگاه عرضه ميوه توزيع مي‌شود.

وي افزود: همچنين نمايشگاه‌هاي عرضه مستقيم كالا از ‪ ۱۵‬اسفند ماه در تمامي شهرهاي گيلان برگزار مي‌شود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.